Pages

Monday 13 February 2012

Journal # 9

Hari ini terpaksa ambil cuti sakit...beberapa minggu ni saya tidak cukup rehat. Boss bagi banyak sangat paper work smpi kepala pun binggung sikit juga la. yang tidak best tu dia bagi banyak n nak semua tu d kasi siap dalam masa n tempoh yang sama.

Pagi tadi nak juga turun kerja sebenarnya, tapi badan terlalu letih n kepala pula sakit berdenyut-denyut...mcm migrain ni datang balik. Paksa sms our HR dept nak bagi tau yg aku kurang sihat....mlm sebelumnya tu da demam tp ingatkan pagi ni da ok da...namun ia tetap ada biar da makan ubat malam tu.

Biar pun saya M.C hari ini, tapi HP tetap akan berbunyi. Semua ni panggilan dari staf dan driver dibawah seliaan saya. Maklumla teda assistant. semua terpaksa saya buat from A-Z. Nasib balancing acc tu tidak termasuk dalam kerja..klu masuk juga...konfom badan aku terus shut down. Nak rehat pun susah juga...tak jawab pun susah. Bos marah trus kalau x pick up HP. Lagi pun semua operation ni under saya. So I have to answer my phone when its ringing.... :(  Pagi ni sampai sekarang...da lebih 20 kol yang paksa saya jawab. Actually dorg pun tak nak kacau juga, but kadang2 tu terpaksa. Perkataan "maaf" tu la yang paling awal d ucapkan kalau dorg kol saya...sya tak la marah juga la..coz kadang2 saya pun kol dorg tu time dorg bercuti or M.C. So fair n square la kan...hehehehe.

Petang ni plan nak g klinik..itu pun kalau rajin la. kalau malas tu paksa isi surat cuti sahaja la esok dia. Our HR n Admin tu pun da sedia maklum juga la dgn staf2 Operations ni semua.....sporting kan .....


Love & Faith.......

2 comments:

  1. Well take care my friend! Hopefully ari ni ada pi kerja suda :D GB :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hari ni baru masuk kerja...tu pun lewat balik...

      Delete