Pages

Friday 10 February 2012

Journal # 7

Valentine Day...



4 hari lagi seluruh dunia akan merayakan "Hari Kekasih" atau lebih popular lagi "Valentine Day"...

Apa pendapat anda atau pandangan anda tentang Valentine Day?.....adakah ia hanya untuk pasangan kekasih? atau suami isteri? sahabat dengan sahabat?...atau sesiapa sahaja yang istimewa di hati anda?

kalau pendapat c Adam ni...hmmm....Valentine Day tidak terhad kepada pasangan yang sedang bercinta sahaja...pasangan yang da berkahwin pun boleh celebrate..dan golongan2 yang da berkahwin la yg wajib celebrate..mengeratkan lagi kasih sayang suami isteri..

time-time bulan Kasih Sayang ni..teringat pula kisah lama....hmmmmm....

Da lama da tidak celebrate Valentine Day... bertahun da sia rasa...huhahahaha.... but untuk saya..Valentine Day saya tak seberapa celebrate coz everyday is Valentine Day with my GF (time ada GF dulu2...) It's just a world's trend ...in cuma pandangan saya la... tapi opkoss la suasana akan lebih romantik sekiranya pasangan kekasih ni celebrate Valentine Day..tapi saya bukan lelaki yg romantik..cuma penyayang...buahahahaha

Kepada florist-florist, semua akan tersenyum sampai ke telinga time ni..apakan tidak?  harga bunga Ros konfom akan melambng naik berpuluh kali ganda time ni dan konfom orang berebut-rebut tuk membeli jambangan bunga ros....semua florist konfom akan sibuk menerima tempahan dan juga menghantar tempahan.

Seumur hidup saya, pernah sekali sahaja saya mengorder a buquet of rose tuk my GF last time....kaw-kaw juga la harga dia hehehe...tapi kerana sayang, saya turutkan sahaja...hehehehehe....(terus kempis wallet time tu)

selain dari bunga ros yang merah darah tu...coklat Valentine pun ada d jual time ni...semua siap d paking lagi cantik-cantik..terima kasih juga la sama pekedai-pekedai ni semua....memudahkan pelanggan.... terutama boyprend yang suka cari barang last minute..(mcm saya la)...

Romantic Dinner harus ada time ni kan....hahahahahaha.....and the rest is history after dinner....hahahahahaha.....am i right?.....lu pikir la sendiri bilang c Nabil....

Anywhere... to all the lovers out there...I want to wish everybody "Happy Valentine Day".....


Love & Faith
Adam Ham








1 comment:

  1. khahaha Selamat hari berkasih sayang my frend :)... Tis yer mau celebrate tak tau pi mana... alamatnya di rumah jak laarrr.. tunggu bunga pun tak smpi2 wakakaka :)

    ReplyDelete