Pages

Thursday 15 March 2012

Journal # 19


Sebagai hadiah untuk diri ini yang bekerja keras sepanjang bulan Feb hingga Mac...Ahad lalu saya pergi berfoya-foya d 1B. Niat tu cuma nak beli baju baru sahaja (biarpun baju da bertimbun) akan tetapi saya telah membeli lebih dari itu......OMG...saya mmg tidak boleh tahan dengan godaan kasut n sandal....terutama jenama NIKE.....

I bought 2 T-Shirt dari Cotton On....Polo shirt d Cotton On sememangnya keminatan saya. Cutting dia saya suka dan kebetulan juga ada offer masa tu. So saya sambar la 2 helai Polo Shirt. 1 is Navy Blue n 1 Black.

Other than that saya beli kasut Futsal.....kawan opis bawa main tuk team dia. Biarpun lutut ni belum mengizinkan tapi 'karau' jiwa tu mau main bola. (pas tu kalau sakit nanti sendiri menderita)


Jenama: DUNLOP.....
Warna Hijau ni memang termasuk dalam senarai fav color. Striking Green color dia....
Pilihan pertama tu NIKE but teda saiz yang saya nak....then Adidas tu pun sama juga....
kaki saya Kaki Gajah ba......so saya angkat yg ini saja la...next time MESTI nak beli NIKE tu....sakit jiwa saya tidak dapat....


Ini yang tidak termasuk list shooping ari tu tapiiiii.....
Sandal ni sangat sangat sangat selesa. Hijau sekali lagi warna pilihan..hahahahaha
Saya masih ingat lagi sales girl tu cakap.....'duii selipar dia lagi mahal dari tu kasut'...
paksa diam ja la.....hahahaha


Gini la saya......sukar nak fokus n selalu tidak tahan Godaan....nafsu tu yang sukar d bendung...erkk..nafsu shoping k...bukan yang tuttt...hahahaha



















1 comment:

  1. This is very attention-grabbing, You’re an excessively professional blogger. I have joined your feed and look forward to in the hunt for extra of your excellent post. Additionally, I have shared your web site in my social networks

    ReplyDelete