Pages

Wednesday 13 June 2012

Journal #23 - Happy Birthday my Dearest Friend

Hari ni hari Kelahiran buat kamu. Selamat hari Jadi....Hari ini genap la umur kamu 28 tahun. 13 Jun setiap tahun hari yang suram bagi saya dan rakan-rakan yang lain. sesungguhnya kamu seorang sahabat yang paling baik saya pernah jumpa...saya gembira sebab kenal dengan kamu...

Kadang2 saya teringat dengan kamu dan terasa sebak dan sayu d hati..... kadang2 saya marah dan geram kenapa kamu 'pergi' dengan awal. banyak plan yang belum kita selesaikan....kebanyakan plan kita saya tangguhkan dulu dan ada yang saya teruskan biarpun kamu tiada d sisi....dan ada yang mustahil untuk saya lakukan sendirian..

Pernah sekali sekala saya bermimpi tentang kamu....kamu datang kepada saya dan bercerita dengan saya dan saya rasakan seolah-olah itu benar dan selalunya saya menangis dipenghujung pertemuan kerna kamu akan meninggalkan saya seperti sebelumnya.

Gosh...Marvin saya sangat2 rindu sama kamu....kadang2 tu air mata saya mengalir kerana rindu dgn karenah kamu, ketawa kamu, gurau senda kamu, gerak badan kamu......sepatutnya saya datang ke 'rumah' kamu tuk menghantar bunga hari ni...tapi apakan daya..masa tidak mengizinkan saya tuk berjalan hari ini....

beberapa minggu ni, saya tidur dengan gambar kamu d sebelah kerana itu satu2nya cara saya menenangkan hati saya sekiranya saya sangat2 'down'....kamu selalu menceriakan saya ketika saya marah atau bad mood.

Tuhan lebih menyayangi kamu berbanding kami semua.....kasih sayang sahabat serta keluarga sememangnya tidak dapat menandingi kasih sayang dari Maha Pencipta.............kerna itu la dia membawa kamu balik kepangkuanNya......



Happy Birthday and may your soul rest in Peace.......love you always....

Love & Faith always.....................

1 comment:

  1. good post about

    Journal #23 - Happy Birthday my Dearest Friend

    ReplyDelete