Pages

Saturday 5 May 2012

Journal # 21

Hati aku kembali berdebar kencang kebelakangan ini. Teringat tentang dia membuatkan hati ini mula 'tersenyum'. Aku takut dengan perasaan yang ku lalui sekarang ini. Aku takut ia akan berhenti dipertengahan jalan kerna aku tahu dia sudah berpunya. Bagaimana harus aku mengelak?.....Haruskah aku mengelak?....Haruskah aku menyatakan perkara yang sebenar?.....aku buntu dan keliru.....saya semakin selesa dengan dia sekarang ini....
arghhhh......sangat-sangat risau dan keliru......aku sememangnya sangat sayang dengan dia....tapi semua suda terlambat kerana aku pernah 'lari' dari dia suatu ketika dahulu. Sekarang ini saya hanya mampu melihat kebahagian dia dari jauh.....Dia sentiasa nombor satu dalam hati saya sejak kali pertama kami berkenalan....

Love & Faith


1 comment: